Create and deploy IT solutions

Gebruik de interactieve dashboards om efficiënt service incidenten te beheren

Gebruik de interactieve dashboards om efficiënt service incidenten te beheren

De grootste gebruikers van de module Microsoft Dynamics 365 Service zijn de afdelingen van de klantenservice en de callcenters. Zodra het systeem is geïnstalleerd kunt u met de basis functionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 optimaal gaan werken. 

Incidenten tickets

De klantenservice en de callcenters zullen deze functie weten te waarderen. De nieuwe incidenten-tickets worden onder het contact of de account vermeld, u kunt dus de actieve en de afgehandelde incidenten zien voor dit contact. De klantenservice teams kunnen zo een volledig overzicht hebben van de support geschiedenis en dus goede relaties op lange termijn met uw klanten ontwikkelen.

Activiteiten

Het gebruik van uw bronnen kan met Microsoft Dynamics 365 ook gevolgd worden. Integreer de bronnen die van de verschillende gebruikers, groepen, locaties en tooling afkomstig zijn in Microsoft Dynamics 365 en u zult de vele aspecten van dit gereedschap ontdekken!

Uw service activiteiten kunnen ook de beschikbare voorraad en tijd behandelen. U zult niet meer het risico lopen om over te weinig tijd of materialen te beschikken wanneer u Microsoft Dynamics 365 gebruikt.

Kalender

Wanneer u meerdere bronnen beheert, gebruik dan de kalender functionaliteit die in Microsoft Dynamics 365 is geïntegreerd. Tijd reserveren voor een bron of een tool is makkelijk uit te voeren in de service activiteiten.

U kunt ook de gewerkte uren van de gebruikers beheren om rekening te houden met vakanties of gewijzigde tijden. Dat biedt helderheid tussen de diensten van de onderneming en vergemakkelijkt de taak voor uw klantenservice om betrouwbare informatie te geven en uw klanten gerust te stellen.

Contracten

Elk door uw klanten getekend contract bevat specifieke details over de omvang van de prestatie die u samen bent overeengekomen. Aangezien de prijs, de tijd en de aangeboden diensten tussen de verschillende contracten kunnen variëren, kan het moeilijk zijn om bij te houden wat er in ieder contract staat. Microsoft Dynamics 365 kan de details van elk contract beheren, met name van de verkochte producten, diensten en planning.

De boekhoudgegevens kunnen ook worden geïntegreerd, dit betekent dat u kunt bijhouden wanneer er betaald moet worden, de factuur adressen, en nog veel meer.

Als u optimaal de service incidenten dankzij een krachtig klantenservice gereedschap wenst te beheren, probeer dan Microsoft Dynamics 365. Neem nu contact op met een Prodware adviseur om uw project te bespreken!